loading...
محبان مهدی
امیر محمد ابراهیمیان بازدید : 795 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

 

اشعار وفات حضرت معصومه میرداماد

 

 

 

 

 

زمینه

مانده تنها ارزوی               دیدن تو بر دل من

گوهر عشق تو باشد           ای برادر در دل من

کی شود ای نازنینم

روی ماهت را ببینم

با تو گویم از غم دل

ای انیس و هم نشینم

ای برادر                    ای برادر

ای رضا جان خدا نگهدار

========

بعد بابا ای برادر                    تکیه گاه من تو بودی

در شب تار غریبی               قرص ماه من تو بودی

کی شود بیرون بیایی

دیگر از ابر جدایی

شام تاریک دلم را

باز هم روشن نمایی

ای برادر                           ای برادر

ای رضا جان خدا نگهدار

======

ای برادر گر چه دیگر                روی زیبایت ندیدم

مثل عمه زیر خنجر                پر زدن هایت ندیدم

دل بسوزد خواهری را

خواهر غم پروری را

در میان قتلگاهی

غرق در خون پیکری را

زمینه

ملیکه اهل ولا           ملیکه عرض و سما         شفیعه روز جزا

ای زینب امام رضا

عصمت داور است این دختر

گل پیغمبر است این دختر

بعد زهرا عمه اش زینب

بهترین دختر است این دختر

لیله القدر موسی جعفر

سوره کوثر است این دختر

پای تا سر رضا و سر تا پا

موسی جعفر است این دختر

=========

صحن و سرایش حرم مرتضاست

مسجد بالای سرش کربلاست

اینه هایش همه الماسی است

رنگ و لعاب حرم عباسی است

دل بر و دلدار دل بی دلان

جان جهان عمه صاحب زمان

========

نور تویی شور تویی طور تو

مکه تو زمزم تو صفا مروه تو

شعر عفاف را تو شاه بیتی

فاطمه دوم اهل بیتی

زمینه

مانده تنها          ارزوی        دیدن تو           بر دل من

گوهر عشق       تو باشد        ای برادر          در دل من

کی شود ای نازنینم روی ماهت را ببینم

 با تو گویم از غم دل ای انیس و هم نشینم

ای برادر جان رضا

======

بعد بابا         ای برادر          تکیه گاه       من تو بودی

در شب تار        غریبی       قرص ماه        من تو بودی

کی شود بیرون بیایی دیگر از ابر جدایی

شام تاریک دلم را باز هم روشن نمایی

ای برادر جان رضا

===========

ای برادر گرچه دیگر                 روی زیبایت ندیدم

مثل عمه زیر خنجر                پر زدن هایت ندیدم

دل بسوزد خواهری را خواهر غم پروری را

در میان قتلگه دید غرق در خون پیکری را

ای برادر جان رضا

 


 

تایپ : مجتبی نظری پور




 

 دانلود فایل صوتی

 

مانده تنها آرزوی دیدن تو بر دل من - سینه زنی 

 


منبع فایل صوتی : مداحان

 

 

هر گونه مشکل در متن اشعار رو لطفا اطلاع بدید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام امیدوارم با ایجاد این وبلاگ در فضای مجازی ،هرچند کم ولی در ظهور آقا امام زمان (عج)نقش داشته باشم وبتوانم زمینه ظهور رادر جامعه فراهم کنم ورهبر معظم انقلاب در وصف انتظار امام مهدی (عج)اینگونه می فرمایند: انتظار، یعنى دل سرشار از امید بودن نسبت به پایان راه زندگى بشر. ممکن است کسانى آن دوران را نبینند و نتوانند درک کنند - فاصله هست - اما بلاشک آن دوران وجود دارد؛ لذا تبریک این عید - که عید امید و عید انتظار فرج و گشایش است - درست نقطه‌ى مقابل آن چیزى است که دشمن مى‌خواهد به وجود بیاورد. با تشکر التماس دعا اللهم عجل لولیک الفرج امیرمحمد ابراهیمیان(خراسان رضوی_شهرستان درگز دانش آموز رشته علوم تجربی مدرسه امام خمینی متولد 11تیر78
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بسیج و امام














    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 306
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 2,497
  • بازدید سال : 22,032
  • بازدید کلی : 129,703
  • کپی برداری از مطالب این وبلاگ

    شهدای شاخص 94


    فال روزانه