loading...
محبان مهدی
امیر محمد ابراهیمیان بازدید : 117 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

حرم-امام-رضا-205x153

 

بانوی مسیحی پس از ماه‌ها تحقیق و مطالعه و چندین جلسه گفتگو با کارشناسان پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی، پس از ادای شهادتین به دین مبین اسلام گروید و مذهب حقه تشیع را برای خود برگزید.

به گزارش از اقای ابراهیمیان به نقل از مشهدپیام «کاترینا شولدوا» بانوی مسیحی پس از ماه‌ها تحقیق و مطالعه و چندین جلسه گفتگو با کارشناسان پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی و اخذ پاسخ‌های مناسب برای شبهات خود در جوار بارگاه منور رضوی پس از ادای شهادتین به دین مبین اسلام گروید و مذهب حقه تشیع را برای خود برگزید.

وی گفت: ۲۵ ساله هستم، مذهبم مسیحی بود و در کشور جمهوری چک سکونت دارم،  فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه چک و در حال حاضر مشغول تدریس هستم.

این بانوی تازه مسلمان انگیزه انتخاب دین مبین اسلام و مذهب تشیع را دستورالعمل‌های جامع این دین عنوان کرد و گفت: اسلام دین کاملی است که پاسخگوی تمامی نیازهای انسان است و دستورالعمل‌های جامعی برای خوب زیستن دارد.

این استاد دانشگاه از نحوه آشنایی با دین مبین اسلام گفت: برای سفر به کشور ترکیه رفته بودم که هنگام اذان کلماتی را شنیدم که حس عجیبی در من به وجود آورد. بسیار منقلب شدم؛ ناخواسته کلمات را ادا می‌کردم بدون آنکه معانی آن را درک کنم.

وی گفت: پس از بازگشت به کشورم به مطالعه دین اسلام پرداختم و درباره این صوت دل‌نشین تحقیق و نسبت به دین اسلام شناخت پیدا کردم و سرانجام این دین را به‌عنوان کامل‌ترین دین پذیرفتم و پاسخ سؤالاتم را در این دین یافتم.

این بانوی مسلمان شده که پس از اسلام آوردن نام زهرا را برای خود برگزید افزود: آشنایی با دوستان ایرانی و مشاهده رفتار و کردار آنان و انجام مطالعه و تحقیق موجب شد تا نسبت به شناخت دین اسلام کنجکاوتر شده و مسیر زندگی‌ام را انتخاب کنم و برای رسیدن به آرامش بیشتر به دنبال گمشده خود بگردم.

وی ادامه داد: من برای اینکه مسلمان شوم قرآن و نهج‌البلاغه را بسیار مطالعه کردم و از سایت‌های اسلامی کمک گرفتم.

وی از اینکه توفیق حضور در فضای ملکوتی حرم امام رضا(ع) را به دست آورده، ابراز خرسندی کرده و گفت: من نمی‌توانم آن چیزی که درباره دین اسلام در قلبم است بیان کنم اما با تشرف به دین اسلام و مسلمان شدن دوباره احیا شدم.

بر پایه این گزارش، در جلسه‌ای که به همت مدیریت زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی در جوار بارگاه حضرت رضا(ع) با معنویت خاصی برگزار شد، هدایایی ازجمله قرآن، نهج‌البلاغه و تفسیر نمونه به‌رسم یادبود به وی اهداء شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام امیدوارم با ایجاد این وبلاگ در فضای مجازی ،هرچند کم ولی در ظهور آقا امام زمان (عج)نقش داشته باشم وبتوانم زمینه ظهور رادر جامعه فراهم کنم ورهبر معظم انقلاب در وصف انتظار امام مهدی (عج)اینگونه می فرمایند: انتظار، یعنى دل سرشار از امید بودن نسبت به پایان راه زندگى بشر. ممکن است کسانى آن دوران را نبینند و نتوانند درک کنند - فاصله هست - اما بلاشک آن دوران وجود دارد؛ لذا تبریک این عید - که عید امید و عید انتظار فرج و گشایش است - درست نقطه‌ى مقابل آن چیزى است که دشمن مى‌خواهد به وجود بیاورد. با تشکر التماس دعا اللهم عجل لولیک الفرج امیرمحمد ابراهیمیان(خراسان رضوی_شهرستان درگز دانش آموز رشته علوم تجربی مدرسه امام خمینی متولد 11تیر78
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بسیج و امام














    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 306
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 2,389
  • بازدید سال : 21,924
  • بازدید کلی : 129,595
  • کپی برداری از مطالب این وبلاگ

    شهدای شاخص 94


    فال روزانه